Selamat Datang ke Full House Cakes & Cookies

Sunday, July 14, 2013

Tepung Kek Premix di FHCC



Pelbagai Tepung Kek Premix.. Nak memudahkan kerja didapur, jom beli tepung-tepung kek ni. Mashed potato pun ada, siap dengan gravy sekali. Tak ketinggalan Premix Ais Krim. Faiz dah try buat ais krim dah. Sedap sangat.



Hanya tambah susu. Putar sampai likat, masuk dalam bekas, bekukan dalam 8 jam. Lepas tu boleh la makan. Tak sempat nak ambik gambar ais krim yang dah beku. Dapat makannya pun time sahur. Nak cepat punya pasal sampai terlupa nak ambik gambar.

1 comment:

zana fahmi said...

Waalaikummussalam Faiz, lama betul tak singgah sini. Iyelah..bila akak dtg, org busy manjang, takde masa nak jln2 blog. Faiz, fb baru akak Naza Jeep tau. Akak jarang online, yg dulu akak tak aktifkan. Nak cari kwn2 yg betul2 kenal je. Nanti faiz bgtau mami ye.